CRM rješenja bazirana na cloud-u koja pomažu tvrtkama da pružaju usluge u svakom aspektu komunikacije s kupcima. Omogućuje tvrtkama da nadziru komunikaciju s kupcima putem svih kanala. Poboljšava produktivnost agenata pomoću pametnih automatizacija te pruža dodatna rješenja u obliku moćnih analitičkih alata.
Glavni poslovni problemi koje Freshdesk rješava
Upravljanje komunikacijom pute e-maila
Većima tvrtki počinje s korisničkom podrškom stvaranjem dijeljene pristigle pošte i dijeljenjem vjerodajnica s članovima tima za podršku. Kako tim raste, to može postati prilično neuredno s e-mailovima zakopanim u pristigloj pošti, agentima koji slučajno odgovaraju na isti zahtjev.
Freshdesk objedinjuje pristiglu poštu i omogućuje timovima da jednostavno upravljaju interakcijama s klijentima zahvaljujući modernom sučelju za izdavanje zahtjeva.
Uz Freshdeskovu značajku suradnje agenata, agenti mogu lako vidjeti gleda li netko ili radi na istom tiketu kao oni. Onome kome je potrebna podrška može dobiti različite odgovore od različitih agenata za rješavanje problema.
Suradnja između odjela podrške i drugih odjela unutar tvrtke
Zaposlenici podrške često moraju razgovarati o zahtjevu s drugim zaposlenicima ili interno dijeliti napredak. Za neki zahtjev će se morati povezati s drugim odjelima kao što su programeri ili testeri.
Freshdesk omogućuje zaposlenicima da međusobno komuniciraju kroz bilješke na zahtjevima kako bi riješili problem. Te bilješke su vidljive jedino zaposlenicima prijavljenim unutar Freshdesk aplikacije. Ako zaposleniku treba mišljenje s treće strane, može proslijediti zahtjev izravno iz Freshdesk aplikacije.
Glavne funkcionalnosti Freshdeska
Sa svojom moćnom multichannel službom za pomoć, alatima za automatizaciju, prikladnom i integriranom bazom podataka, kao i izvješćivanjem i analitikom, pokrećete održivi poslovni rast i osiguravate da se vaši klijenti vrate.
Multichannel služba za pomoć
Freshdesk je usredotočen na to da ima široku paletu mogućnosti za svaki kanal na kojem tim za korisničku podršku želi komunicirati s korisnicima. Svaki račun Freshdesk može imati više prilagođenih poštanskih sandučića povezanih s njim tako da tim za podršku može upravljati svim vašim e-porukama za podršku na jednom mjestu.
Integracija
Freshdesk je integriran s više od 60 sustava za produktivnost, e-trgovinu, CRM, pohranu u oblaku i sustave za suradnju kako bi timovima za podršku pružio detaljne informacije o njihovim klijentima. Freshdeskova čvrsta integracija s Googleovim paketom proizvoda čini ga idealnim izborom.
Povećavanje produktivnosti
Možete automatizirati zadatke kako biste povećali produktivnost svog tima za podršku. Softver preuzima zadatke koji se ponavljaju. U mnogim slučajevima može dati unaprijed definirani odgovor na često postavljana pitanja.
Jednostavna konfiguracija i prilagodba
Freshdesk je dizajniran za jednostavnu konfiguraciju kako bi se ubrzalo usvajanje korisnika. Zahtjevi se mogu kategorizirati prema Vašoj politici štedeći vam vrijeme. Osim toga, možete vidjeti najhitnije probleme i dodijeljeno vrijeme odgovora. Portal podrške možete prilagoditi svojim logotipom i bojama.
Izvještaji
Analytics u Freshdesku omogućuje Vam da identificirate probleme i pratite sve mjerne podatke koji su Vam važni. Lako izmjerite i poboljšajte učinkovitost, te obratite pozornost na najvažnije dijelove svog odjela podrške.
Kontaktirajte nas
Trebate pomoć?
Budite slobodni kontaktirati nas. Javiti ćemo se u najkraćem mogućem roku.
info@nos.hr
+385 01 64-385-64