NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje predano podržava svoje klijente u procesu digitalne transformacije poslovanja putem implementacije prilagođenih alata. Naša posvećenost individualnom pristupu omogućuje nam dublji uvid u specifične izazove s kojima se klijenti suočavaju te nam olakšava razumijevanje njihovih potreba i postavljanje ciljeva na dinamičnom tržištu. Kroz ovaj pristup, naši klijenti mogu očekivati temeljitu analizu i personalizirane prijedloge rješenja usklađenih s njihovim prepoznatim potrebama.
Izazov:
Kroz detaljnu analizom poslovnih procesa našeg klijenta prepoznali smo mogućnost optimizacije procesa B2B narudžbi. Kako klijent već koristi QR prodajni asistent aplikaciju u svojim maloprodajnim poslovnicama i izrazito su zadovoljni s rezultatima uvođenja takve web aplikacije u poslovanje.
Riješenje:
Kako bi se olakšao način izrade narudžbi B2B partnera razvijen je dodatni mogul QR prodajni asistent aplikacije, modul B2B.
Ovaj modul omogućava partnerima da bilo kada i bilo gdje putem pametnog uređaja izrade željenu narudžbu. Izgled aplikacije je u potpunosti prilagođen radu na mobilnom telefonu. Svaki partner ima svoje jedinstveno korisničko ime i lozinku s kojim se prijavljuje u web aplikaciju. Nakon uspješne prijave u web aplikaciju partneri vide proizvode i cijene proizvoda koje su im podešene kroz ERP sustav.
Partneri imaju uvid u povijest svih narudžbi koje su izradili putem web aplikacije i mogu na jednostavan način urediti ili ponoviti prošle narudžbe što ponovno olakšava i ubrzava sam proces izrade narudžbi.
Na ovaj način nisu vezani za radno vrijeme ili dostupnost zaposlenika.Sama web aplikacija je razvijena kako bila intuitivna i jednostavna za korištenje. Partneri uvijek imaju pristup i mogu provjeriti sve informacije o proizvodima.
Rezultati:
Implementacijom B2B modula QR prodajnog asistenta, klijent je doživio značajno poboljšanje efikasnosti u procesu narudžbi. Partneri sada mogu brzo i jednostavno izrađivati narudžbe, prateći njihovu povijest i prilagođavajući ih prema potrebama. Ovo inovativno rješenje ne samo da je optimiziralo operativne procese, već je također pružilo partnerima slobodu i fleksibilnost u upravljanju svojim narudžbama, poboljšavajući ukupno iskustvo u poslovnoj suradnji, a zaposlenicima omogućilo da se posvete drugim zadacima.