Tvrtka NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje svojim klijentima nastoji pomoći uvođenjem alata koji će se prilagoditi njihovim potrebama i olakšati proces digitalizacije njihovog poslovanja. Naš individualni pristup svakom klijentu omogućuje nam uvid u sve probleme s kojima se susreću u svom poslovanju, ali nam i olakšava razumjeti njihove potrebe i definirati ciljeve koje žele postići na brzo rastućem tržištu. Uz ovakav pristup klijenti mogu očekivati detaljnu analizu i prijedloge rješenja koji su u potpunosti prilagođeni prepoznatim potrebama.
Izazov:
Analizom poslovnih procesa našeg klijenta prepoznali smo potrebu za poboljšanjem produktivnosti i učinkovitosti terenskih komercijalista. Terenski komercijalisti često su se suočavali s izazovima u procesu izrade narudžbi.
Riješenje:
Kako bi se lakše nosili s izazovima na terenu razvijen je novi modul QR prodajni asistent aplikacije. Ovaj modul omogućio je terenskim komercijalistima izradu narudžbi putem pametnih telefona, na taj način bez poteškoća mogu bilo kada i bilo gdje izraditi narudžbe. Izgled aplikacije je u potpunosti prilagođen radu na mobilnom telefonu.
Za našeg klijenta bilo je važno da se pri izradi narudžbi poštuju rabatne politike koje imaju ugovorene sa svojim kupcima što je riješeno na naćin da prije unosa samih proizvoda u narudžbu komercijalist mora odabrati za kojeg kupca radi narudžbu i na taj način se cijene proizvoda osvježavaju prema ugovorenim rabatnim politikama svakog pojedinog klijenta.
Kako bi komercijalisti u svakom trenutku znali stvarno stanje količina proizvoda na skladištu omogućen je prikaz količina i dostupnosti proizvoda već pri samom pretraživanju istih. Isto tako mogu jednostavno i brzo pristupiti i svim ostalim informativnim podacima o proizvodima ako kupac ima dodatnih pitanja što osigurava da komercijalist uvijek ima pristup informacijama kako bi dao točan odgovor na svaki upit kupca i time osigura zadovoljstvo kupca.
Rezultati:
Uvođenje novog modula terenski komercijalisti, donjelo je značajne prednosti za našeg klijenta. Povećala se produktivnost zaposlenika, oni sada brže i lakše generiraju narudžbe što im omogućava da više vremena posvete kupcima i ostvare nove prodajne prilike. Smanjio se broj grešaka koje su se javljale kod ručnog unosa podataka, sada se svi podaci o kupcu preslikavaju iz ERP sustava, a tako je osigurana točnost svih unesenih podataka. Komercijalisti imaju lak pristup svim potrebnim informacijama o proizvodima te uvijek kupcima mogu odgovoriti na sva njihova pitanja. Poštivanje svih prethodno ugovorenih rabatnih politika i njihovo automatsko odražavanje na cijene, osigurava precizno obračunate narudžbe.
Sve navedeno je našem klijentu osiguralo zadovoljne kupce, ali i zaposlenike kojima je proces izrade narudžbi sada olakšan.