QR prodajni asistent

Home QR prodajni asistent

QR prodajni asistent aplikacija namjenjena je olakšavanju poslovnih procesa tvrtke kroz digitalizaciju asortimana robe i komunikaciju sa kupcem oko njegovih potreba.

Iz želje za brzim dobivanjem informacija te jednostavnim rukovanjem nastala je potreba za digitalizacijom poslovnih procesa. Koristeći rasprostranjenu tehnologiju skeniranja QR kodova putem mobilnog uređaja, kao osnovni alat digitalizacije poslovnih procesa u retailu, nastala je QR prodajni asistent aplikacija koja jednim skeniranjem pruža informacije o proizvodima na lokaciji te omogućuje korisniku interakciju sa trgovcem.

Dodatno, aplikacija ima više različitih dodatnih modula: terenski komercijalisti, B2B, prehrambeni proizvodi, a više informacija o samoj aplikaciji i dodatnim modulima možete saznatina poveznici: Posjetite QR Prodajni Asistent

Jednostavan pristup

Kako je riječ o web-aplikaciji pristup  je jednostavan i brz kako za kupce tako i za djelatnike. QR kod je moguće skenirati bez posebnog softvera kroz kameru uređaja, bio to tablet ili smartphone

Jednostavno i intuitivno, jednim klikom se otvara kamera koja automatski prepoznaje QR kod i otvara stranicu proizvoda

Preglednost

Prilikom skeniranja QR koda artikala u poslovnom prostoru ili katalogu proizvoda kupcu se prikazuju podaci o proizvodu i daljnje mogućnosti aplikacije.

Informacije o proizvodima sadržavaju slike proizvoda, opis, atribute, maloprodajnu ili akcijsku cijenu na lokaciji, dostupnost artikala po lokacijama, dolazi li nova zaliha artikala, vezane ili srodne artikle ukoliko postoje u bazi partnera.​

Napredak poslovnog procesa

Digitalizira proces prijenosa informacija o proizvodima na pametni telefon skeniranjem QR koda u prodajnom prostoru​

Ubrzava interne poslovne procese kroz povećanje informacija djelatnika o proizvodima, dolascima robe, listama kupca unutar prodajnog prostora. Prikazuje točno stanje artikala po skladištima te omogućava internu narudžbu klikom na poslovnicu na kojoj se nalazi zaliha te pokreće proces  narudžbe za nadopunu, ovisno o integraciji

 

Pojednostavljuje inventuru, klikom na inventuru otvara se modul inventure kroz koji je moguće skenirati proizvode ili ih dodati putem pretraživanja.

Djelatnici

Interna primjena za djelatnike sadrži točan prikaz stanja artikala po skladištima te se tim putem prati raspoloživost robe o pojedinim skladištima. Uz prikaz zaliha djelatnici mogu i pokretati proces interne narudžbe koja unutar ERPa kreira nalog prodaje na partnera ulogirane poslovnice. Prilikom ulogiravanja djelatnicima također postaje dostupna opcija inventure te se jednim klikom otvara modul inventure kroz koji je moguće skenirati proizvode ili ih dodati putem pretraživanja.

Kupci

Skeniranje QR koda prikazat će informacije o proizvodu te kupac odabirom količine i dodavanjem artikla u košaricu određuje kupovinu jednostavnim predočavanjem barkoda ili QR koda prodavaču. Uz skeniranje proizvoda kupac može putem tražilice pronaći željene artikle kroz standarnu formu pretraživanja.

U svrhu pružanja svima dostupne i prilagodljive platforme za Vas smo pripremili različite verzije QR prodajni asistent aplikacije kako bi svatko mogao pronaći kombinaciju koja najbolje odgovara modelu poslovanja

Basic verzija

– Slika / galerija proizvoda
– Naziv proizvoda
– Opis proizvoda
– Cijena proizvoda
– Atributi ili tehničke specifikacije proizvoda

Pro verzija

Preuzimanje podataka sa ERPa, PIMa ili druge baze podatka koju koristi korisnik. Prikaz zaprimljenih podataka o artiklima.

– Izrada košarica, lista kupovina kupca
– Izrada košarica djelatnika
– Višestruke poslovnice / prodajna skladišta
– Preuzimanje baze kupaca
– Dodavanje novog kupca u bazu
– Bundle artikli (ukoliko su dostupni od strane ERP/PIM)
– Vezani artikli proizvod (ukoliko su dostupni od strane ERP/PIM)
– Rezervacija zalihe u drugim poslovnicama od strane djelatnika
– Prodajne akcije na nivou poslovnica (odabir poslovnice pri prvotnom skeniranju QR koda od strane kupca)
– Inventurne liste (inventura skeniranjem QR kodova)
– Roba u dolasku na nivou artikla (ovisno o ERP integraciji)
– Pregled ukupnog dolaska robe na nivou tvrtke / skladišta (ovisno o ERP integraciji)
– Zahtjeva mogućnosti detaljne integracije na ERP korisnika

Enterprise verzija

U slučaju nedostatka ulaznog podatka (neadekvatan ERP) moguće je doraditi aplikaciju za potrebu korisnika (npr isprint QR kodova, admin upravljanje artiklima, export excel inventura itd.)

Kontaktirajte nas

    Trebate pomoć?

    Budite slobodni kontaktirati nas. Javiti ćemo se u najkraćem mogućem roku.

    info@nos.hr
    +385 01 64-385-64