Jednostavan pristup
Kako je riječ o web-aplikaciji pristup je jednostavan i brz kako za kupce tako i za djelatnike. QR kod je moguće skenirati bez posebnog softvera kroz kameru uređaja, bio to tablet ili smartphone
Jednostavno i intuitivno, jednim klikom se otvara kamera koja automatski prepoznaje QR kod i otvara stranicu proizvoda
Preglednost
Napredak poslovnog procesa
Digitalizira proces prijenosa informacija o proizvodima na pametni telefon skeniranjem QR koda u prodajnom prostoru
Ubrzava interne poslovne procese kroz povećanje informacija djelatnika o proizvodima, dolascima robe, listama kupca unutar prodajnog prostora. Prikazuje točno stanje artikala po skladištima te omogućava internu narudžbu klikom na poslovnicu na kojoj se nalazi zaliha te pokreće proces narudžbe za nadopunu, ovisno o integraciji
Pojednostavljuje inventuru, klikom na inventuru otvara se modul inventure kroz koji je moguće skenirati proizvode ili ih dodati putem pretraživanja.
Djelatnici
Interna primjena za djelatnike sadrži točan prikaz stanja artikala po skladištima te se tim putem prati raspoloživost robe o pojedinim skladištima. Uz prikaz zaliha djelatnici mogu i pokretati proces interne narudžbe koja unutar ERPa kreira nalog prodaje na partnera ulogirane poslovnice. Prilikom ulogiravanja djelatnicima također postaje dostupna opcija inventure te se jednim klikom otvara modul inventure kroz koji je moguće skenirati proizvode ili ih dodati putem pretraživanja.
Kupci
Skeniranje QR koda prikazat će informacije o proizvodu te kupac odabirom količine i dodavanjem artikla u košaricu određuje kupovinu jednostavnim predočavanjem barkoda ili QR koda prodavaču. Uz skeniranje proizvoda kupac može putem tražilice pronaći željene artikle kroz standarnu formu pretraživanja.
U svrhu pružanja svima dostupne i prilagodljive platforme za Vas smo pripremili različite verzije QR prodajni asistent aplikacije kako bi svatko mogao pronaći kombinaciju koja najbolje odgovara modelu poslovanja
Pro verzija
Preuzimanje podataka sa ERPa, PIMa ili druge baze podatka koju koristi korisnik. Prikaz zaprimljenih podataka o artiklima.
– Izrada košarica, lista kupovina kupca
– Izrada košarica djelatnika
– Višestruke poslovnice / prodajna skladišta
– Preuzimanje baze kupaca
– Dodavanje novog kupca u bazu
– Bundle artikli (ukoliko su dostupni od strane ERP/PIM)
– Vezani artikli proizvod (ukoliko su dostupni od strane ERP/PIM)
– Rezervacija zalihe u drugim poslovnicama od strane djelatnika
– Prodajne akcije na nivou poslovnica (odabir poslovnice pri prvotnom skeniranju QR koda od strane kupca)
– Inventurne liste (inventura skeniranjem QR kodova)
– Roba u dolasku na nivou artikla (ovisno o ERP integraciji)
– Pregled ukupnog dolaska robe na nivou tvrtke / skladišta (ovisno o ERP integraciji)
– Zahtjeva mogućnosti detaljne integracije na ERP korisnika
Kontaktirajte nas
Trebate pomoć?
Budite slobodni kontaktirati nas. Javiti ćemo se u najkraćem mogućem roku.
info@nos.hr
+385 01 64-385-64